5 תשובות
איפה את מכירה אנשים לדייטים?
אני רק יכול לומר לך להמשיך לצאת ולהכיר... אבל תוך כדי גם להשקיע בעתיד שלך(לימודים, עבודה...). דוד שלי לדוגמה מנסה כבר המון שנים, הוא בן 31 עכשיו, הוא התקדם המון במקצוע שלו ובלימודים אבל הוא עדיין יוצא לדייטים שמסתימיים בזה שהוא לא מתחבר מספיק לנשים שהוא פוגש. אבל הוא צריך להמשיך...

אני עוד לא בן 24, 20. אבל אני גם מרגיש שאגיע לגילאים 25-30 ועדיין אהיה לבד. אני יותר מתמקד בעתיד האקדמאי שלי, למרות שאני מרגיש את האי-שקט ואי-סיפוק מחוסר זוגיות.
שואל השאלה:
מנסה להכיר באוקיופיד אם אתה מכיר אפלקציה
אנונימית
מכיר. גם ניסיתי... לא שיצא משהו, אבל אחלה אפליקציה.
את עובדת או לומדת משהו? לימודים זה מקום מדהים להכיר מישהו שמתעניין בצורה חזקה באותו התחום כמוך.
אני כמוך .. אל תדאגי את לא לבד .
אם את יוצאת ומנסה אין סיבה שלא תמצאי . תיהי את ואל תנסי להראות כמו מישהיא אחרת . מותר לנו שיהיה לנו סטנדרטים לגבי מי שאנחנו רוצים להיות איתו . בסוף יהיה מישהוא שימצא חן בעינייך ואת תמצאי חן בו .. לא להתייאש ולקחת הכל בסבבה .. לא הלך לא נורא לא להתבאס תמשיכי לנסות . מה שהכי חשוב זה שתשמרי על עצמך ולא תאבדי את האני שלך . אני יודעת שזה קשה לחשוב ככה שזה בסדר אבל יש דברים שאנחנו לא יכולים לשנות , אנחנו רק יכולים להמשיך קדימה ולנסות לקחת את הכל בפרופורציות .
אנונימית
כי יש לך סטנדרטים גבוהים ואת נראת פחות מהממוצע (כמו רוב הישראליות), תהני לגדל חמישה חתולים בגיל 40.