23 תשובות
תלוי אם יש לי כוח.
מסודר ויפה
אסון התאומים
מבולגן שאי אפשר לקרוא אבל הוא יפה
מתחיל מסודר וככל שכותבים יותר הוא נהיה לא קריא
מסודר, מן הסתם שפעם הוא היה זוועה אבל עבדתי עליו.-.
מסודר יחסית
שלי זהה לכתב של חרטומיי מצריים
הכתב שתי ובכללי המחברות מסודרות רצח. ocd קשה
מסודר
מסודר אבל לפעמים אני עושה אותו מכוער בכוונה כדי לצבוע בתוך האותיות (משעמם לי בשיעורי פיזיקה מה אני אעשה)
מסודר יחסית.
בואו רק נגיד שהילד שיושב ליידי בשוק מזה שאני כותבת "מהר" ו"מסודר".
אני בשוק מזה שהוא חושב ככה.
מסודר
מסודר יותר מידי
נורא ואיום. אני זוכרת שבבית ספר היו נותנים לי מאה במבחנים רק כי לא הצליחו להבין
מסודר
"מסודר וקריא"
דיי אמא רק אני לא מפסיקה לצחוק ?
כשמישהו אומר שהכתב שלי מסודר וקריא זה כאילו הוא חושב שכתב של ילד בן 6 מסודר וקריא.
אנונימית
מסודר מהמם ומושלם ברמותת
אני אגיד את זה ככה:

הרבה פעמים אני בעצמי לא מבינה בכלל מה כתבתי.
שואל השאלה:
גם אני
הכתב שלי סביר פלוס מינוס...
כשאנשים מנסים לקרוא את הכתב שלי הם מנסים לשים מראה
(יענו כי זה נראה כמו כתב מראות)