5 תשובות
שתייה משפיעה עלייך אחרת זה בסדר גמור
יכול להיות שאת פשוט שותה יותר מדי, תאכלי לפני, תקחי משקה עם מעט אחוזים ואל תשתי מהר, תבדקי מה הגבול שלך
משפיע עלייך אחרת, או שזה יותר מדי בשבילך
משפיע על כל אחד אחרת
והרבה מזייפים את זה\מגזימים את איך שהם מרגישים\משקרים לעצמם שהם נהנים בשביל להנות
והרבה מזייפים את זה\מגזימים את איך שהם מרגישים\משקרים לעצמם שהם נהנים בשביל להנות
כי השתייה משפיעה אחרת עלייך ועל חברה שלך לא כולם מקבלים את זה אותו דבר
אפשר להיות שמחים גם בלי לשתות
אפשר להיות שמחים גם בלי לשתות
באותו הנושא: