התחברות
הרשמה
גם אתם לפעמים מקדימים לעבודה בשביל להיכנס למערכת יותר מוקדם ואז זה יותר כסף?
14 באפריל 2019, 00:39
כסף
עבודה
2 תשובות
כן הייתי עושה את זה
P
P E P E
חחח חופשי ,העיקר הבוס שלי מחמיא לי כל פעם מחדש שאני אף פעם לא מאחרת:)
K
Katia; )
באותו הנושא:
אני מאחר לריאיון עבודה אם אני אגיד למראיין "אני אף פעם לא מאחר כולם פשוט מקדימים" אני אתקבל?
אם אני מקדים לעבודה ב5 דק כל משמרת ויוצא 2-3 דקות אחרי שהיא מסתיימת. האם מגיע לי שכר על כל הזמן שהייתי בעבודה?
אתם משתמשים לפעמים במייל לא בשביל להגיש עבודות? אלא לדבר עם חברים?
פעם אחת ולתמיד, באוטובוס, בנות יושבות מקדימה או מאחורה?
איך זה שפעם ילדים רק חיכו לשבת מקדימה בנסיעה אבל היום כולם רוצים אחורה?
איך לאסוף את השיער בשביל העבודה? יש לי שיער עד אמצע הצוואר ואני עושה קוקו אבל השיער מקדימה לא נכנס לתוכו, ואין לי סיכות.
לפני שבוע פעם ראשונה אני וידיד שלי נפגשנו ושמתי לב שיש לו בליטה במכנסיים מקדימה
תביאו לי סיבות טובות לנצל קשר מסוים בשביל להתקבל לעבודה?
הגיוני שבגלל שאני קמה בחמש בוקר בשביל להגיע לעבודה בשמונה אני לא מרוכזת בעבודה?
כדאי לקנות רכב בשביל לנסוע לעבודה?
זה בסדר שהמחזור שלי מקדים כבר פעמיים באיזה שבוע?