גם לכם לפעמים אומרים להתכסות וזה עושה לכם חשק להרביץ לאנשים או שזה רק אצלי ככה? אני לא מדבר עכשיו על דברים מוגזמים אני מדבר על גופיה נגיד. אפילו לא גופיית ספגטי. פשוט גופיה רגילה. או שורטים. לא שורטים דפוקותי. שורטים של ספורט. עד אמצע הברך. לא במקומות דתיים, במקומות כמו בית ספר מעורב (כלומר לא רק יהודי) או בית ספר חילוני או פנימיות או הוסטלים או בתי חולים. אפילו לבנות לא אומרים להתכסות על זה, ולי אומרים, וזה פשוט עושה לי חשק לשבור להם את השיניים.