6 תשובות
אם הוא היה כל הזמן במקרר כן
תריחי.. אם יש ריח חמוץ תזרקי
אם הריח רגיל אז כן,אבל לא יותר מיומיים.
אם הוא בריח טוב וניראה טוב אז כן אני אישית כל דבר שפג תוקפו לא נוגעת או שותה זה לא סתם שם
איכס לא חלב מחמיץ
תריחי וגם תשתי בהתחלה לגימה ואז תקגישי תטעם אם הוא עדיין טוב או לא..
כן, ובתכלס גם אחרי שהוא החמיץ הוא ניתן לשתייה.
חלב הוא מפוסטר כל חיידק שהיה בתוכו נהרג, ברגע שהחלב החמיץ הוא החמיץ כי פשוט עבר זמנו אבל לא נוצרה שם שום התרבות חיידקים עד אחרי שבועיים^^
יהיה אפשר לשתות את החלב הזה גם עם הוא חמוץ פשוט לא יהיה הכי נעים וטעים