2 תשובות
ל***
המון מזל טוב חיימשלי (תלוי אם אתם מדברים בשפה כזאת)
אוהבת אותך
תמשיך להיות .....

ומשהו אישי כזה
אני דווקא חושבת שאת צריכה לרשום לו ברכה מהלב וגם לכתוב כזה בערך ככה:
"למרות שאנחנו בריב אני עדיין אוהבת אותך ועדיין חשוב לי לברך אותך כמו שצריך אתה תמיד היית שם בשבילי ותמיד ידעת לתמוך בי כשצריך..." ותמשיכי
באמת תנתקי את האגו תתני ללב שלך לכתוב את המילים