7 תשובות
פשוט תסתכלי טוב טוב , תהיי עירנית , תלכי במקום שיש הרבה אנשים .
אין לך יותר מדי מה לעשות. תצאי ברוגע אל תפחדי, יש מצב גם שזה מסכסוך או משהו, לא בטוח שסתם דקרו איש רנדומאלי ברחוב, כנראה יש איזה סיפור מאחורה, אז אל תיבהלי. תמשיכי כרגיל.
כנראה דקרו אותו על רקע פלילי
זה לא מחבל ערבי
את יכולה להיות רגועה הכל בסדר
רק תהיי ערנית
זה לא מחבל ערבי
את יכולה להיות רגועה הכל בסדר
רק תהיי ערנית
ממליצה לך לא לצאת כרגע ואם את חייבת להגיע לאנשהו תסעי
אנונימית
תהיי רגועה, תנסי לחשוב על דברים אחרים.
ואם זה מרגיש לך בנוח - תקני גז פלפל רק לבטיחות
ואם זה מרגיש לך בנוח - תקני גז פלפל רק לבטיחות
אנונימית
אני ממליצה שלא תצאי...
מסוכן מאוד.
מסוכן מאוד.
את במילא לא יוצאת מהבית
אנונימי
באותו הנושא: