6 תשובות
כן, הרבה גם אני בכיתה ט ויד בנים שיוצאים עם כיתות ז.. אבל זה תלוי אם הן בוגרות מספיק
אנונימית
לדעתי כן,,
היא לא בוגרת מספיק, אל תבזבז את הזמן שלך.
זה תלוי במלא דברים.. /:
לדעתי עדיף שלא כרגע.
אנונימית
לדעתי לא...
אם אתה רוצה לצאת עם בנות קטנות ממך אז כיתה ח
ילדה בכיתה ז לא בוגרת מספיק בשביל ילד בכיתה ט