71 תשובות
חמאס כנראה.
אני לא, ולא מסכים איתך בכלל
אני לא, ולא מסכים איתך בכלל
חלקית, כי מצד אחד יש הרבה אנשים וילדים שהם לא עשו כלום אבל מצד שני זה או אנחנו הוא הם.
עריכה: מי ישמע, מה כבר אמרתי כמה מינוסים
יש אנשים שהצבא שלנו מתקיף שהם חפים מפשע כמו הם הורגים את האנשים שלנו שחפים מפשע.
תתמודדו, זה שהם ערבים וגם הירבים שלנו זה לא אומר שמגיע להם למות.
עריכה: מי ישמע, מה כבר אמרתי כמה מינוסים
יש אנשים שהצבא שלנו מתקיף שהם חפים מפשע כמו הם הורגים את האנשים שלנו שחפים מפשע.
תתמודדו, זה שהם ערבים וגם הירבים שלנו זה לא אומר שמגיע להם למות.
בושה.
אנשים מקריבים את עצמם כדי שאת תיהיה כאן.
את צריכה להתבייש.
אנחנו הצבא הכי מוסרי שקיים.
מתבייש שיש אנשים כמוך בעם שלי.
צריל להלל את מי שהולך לצבא.
אנשים מקריבים את עצמם כדי שאת תיהיה כאן.
את צריכה להתבייש.
אנחנו הצבא הכי מוסרי שקיים.
מתבייש שיש אנשים כמוך בעם שלי.
צריל להלל את מי שהולך לצבא.
תתבייש.
לא אני. אבל אני בעד שאת תעברי לעזה (:
מוזמנת לדבר איתי בפרטי. אני מאוד אשמח לדבר איתך על זה ולחלוק דעות
ולשאלה, אפשר להיות פעילה פוליטית נגד הכיבוש ובכל זאת להתגייס. יש לי מורה שמאלני ממש ממש ברמה של מצביע לחד''ש ועדיין משרת בצבא בקרבי בדרגות בכירות. אי גיוס לדעתי זה דבר לא טוב. כך אמר גם נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק שהוא ידוע בתור איש זכויות אדם
אנונימי
וזה שהם שולחים טילים אלינו? לנו אין ילדים חפים מפשע?? נשים חפות מפשע?? וכל מלחמה שמתחילה זה בגללם לא בגללנו אז בבקשה תנסחי תשאלה שוב
אני איתך בכך שלא צריך להכריח אף אחד להתגייס לצבא, הצבא צריך להיות מקצועי. בלי אנשים כמוך שלא באמת יתרמו לו משהו, או לא באמת רוצים לשרת בו.
יחד עם זאת, אני איש ימין, ותומך בלוחמים.
יחד עם זאת, אני איש ימין, ותומך בלוחמים.
כמו שאמרו מעליי, זה או אנחנו או הם .
סרבנות לא יכולה להוות אקט פוליטי. מוסי רז ממרצ שירת במגלן ואבי בוסקילה משלום עכשיו שירת בנחל.
תחשבי שהילדים האלו מחנכים להרוג ילדים בגיל מאוחר יותר
מזכיר לך שקפריסין חצי שעה מכאן.
איכס גועל נפש תעברי לעזה ואז תרצי לעבור ישר לפה
בטח גאה על אנונימי
אתם מכחישים אבל הוא באמת צודק. הצבא לפעמים יוצא שהוא הורג אנשים חפים מפשע בזמן פעולות . הקטע הוא שלא אכפת לנו . ואת זה פותח השאלה אמור להבין
idf הוא הצבא המוסרי בעולם. הוא מגיב רק להתקפה כלפיו, ואף פעם לא יוזם אלימות.
שמאלני או לא החיילים האלו מסכנים את החיים שלהם כדי שאנחנו נוכל לחיות פה
אנונימית
איש השמאל אהוד ברק היה רמטכל, זה לא קשור בכלל לדעה פוליטית. גיוס ופוליטיקה חייבים להיות דברים נפרדים. גיוס זה לקחת אחריות על המציאות של המדינה והחיים בה ואי גיוס זה אי לקיחת אחריות
אנונימי
מתפלל שישלחו אותך לחזית נגד איראן ותראי כמה הם רחמנים וטובי לב...
אנשים לוקחים את חיים שלהם רק כדי שאת תחיי פה.
אם היינו הורגים נשים וילדים ככה סתם כמו שאתה אומר לא היינו מופגזים יותר מעזה כבר אחרי הפעם הראשונה שחמאס ירו עלינו טילון
אני גם שמאלני, ואני לא מסכים עם הדרך שבה צה"ל מתנהל
אבל אני התגייסתי ולדעתי כל אחד חייב לתרום לצבא בלי קשר לפוליטיקה כי זאת המדינה שלנו בין אם נרצה ובין אם לא
אבל אני התגייסתי ולדעתי כל אחד חייב לתרום לצבא בלי קשר לפוליטיקה כי זאת המדינה שלנו בין אם נרצה ובין אם לא
הורג חפים מפשע? הצחקת אותי מאוד. את מוזמנת לבוא לעוטף לראות כמה הם סובלים כל יום מבלוני תבערה, קסאמים ומטעני חבלה ששמים להם על הגדר. אם לא היה את הצבא ממזמן לא היינו קיימים בכלל. למה אני אמורה לפחד מבלון ועפיפון בזמן שילדים אחרים נהנים מדבר שאמור להיות רחוק מטרור? הם שולחים כל יום לגדר עשרות ילדים קטנים ומשתמשים בהם לטרור מה את רוצה שהצבא יעשה בדיוק שרואים ילד בן 8 עם מטען חבלה ביד?יתן לו להיכנס ולפגוע באנשים? ותאמיני לי שברוב המקרים הצבא לא עושה להם כלום. עצוב שבמדינה שלנו, אנשים עדיין חושבים שצה"ל הורג חפים מפשע. זה כל כך לא נכון ובאמת כואב לי שחושבים ככה. ואם כבר מדברים על חפים מפשע את רוצה שאשלח לך את שמות הילדים שנרצחו מקום המדינה וגם לפני על ידי "חפים מפשע" רק בגלל שהם יהודים? להזכיר לך שלפני כמה חודשים הם הרגו תינוק שאפילו לא נולד!! מה איתו הוא לא חף מפשע?
אני די בטוחה שאת לא מהעוטף כי אם היית הדעה שלך הייתה שונה!
אני די בטוחה שאת לא מהעוטף כי אם היית הדעה שלך הייתה שונה!
אנונימית
אז אל תתגייסי אבל לצהל את יכולה הם לא עושים דברים כאלו
יש מקרי קצה אבל לא תמיד אנחנו מתחילים את הסיפור שהסוף שלו טרגי (מוות של אזרחים חפים מפשע).
אני לא מסכים אתך, גם אני שמאלני גאה, אבל אני חושב שאם לא נגן על עצמנו מאותם מחבלים אנחנו נצא הפראיירים
אני לא מסכים אתך, גם אני שמאלני גאה, אבל אני חושב שאם לא נגן על עצמנו מאותם מחבלים אנחנו נצא הפראיירים
"אי אפשר לעשות הפיכה עם כפפות של משי" ~ סטלין
כל הכבוד לך! הדרך להפיכה שילטונית מתחילה בהתנגדות לצבא השלטון.
כל הכבוד לך! הדרך להפיכה שילטונית מתחילה בהתנגדות לצבא השלטון.
שמאלנית גאה?..אז למה את מאנונימי?..כי את יודעת בתוך תוכך שזאת בושה למדינה שיש אנשים כאלה פה,את מתביישת בעצמך ובבורות שלך
אנונימית
אנונימית תרגיעי.
מבינה?
זכותו של שואל השאלה ללכת בדרך הפרחים ולא בדרך הפשיזם המיליטאנטי הקיצוני שהשתלט לנו על מדינת כלל אזרחיה.
מבינה?
זכותו של שואל השאלה ללכת בדרך הפרחים ולא בדרך הפשיזם המיליטאנטי הקיצוני שהשתלט לנו על מדינת כלל אזרחיה.
ידעתי שזה יתחיל לרדת לפסים אישיים
חחח מה אתה אומר חמוד
אתה גר במדינה יהודית אם אתה רוצה תעבור לעזה ביחד עם כל הערבים והשמאלנים
אתה גר במדינה יהודית אם אתה רוצה תעבור לעזה ביחד עם כל הערבים והשמאלנים
אנונימית
אנונימית בגלל דעות כמוך מוסוליני עלה לשילטון!
זכותך לא לרצות אבל החיילים האלו מגנים לך על התחת בזמן שאת יושבת בבית הם לא מגנים רק על מי שימני גם על השמאלנים אין קשר ימני או שמאלני צריך להתגייס את חיה פה תתרמי למדינה
ישראל היא מדינת העם יהודי. לא מדינת כל אזרחיה, אין לנו ארץ אחרת
אנונימי
חח מה מוסוליני קשור לדין הזה?
תעברי לגור בעזה הם יקבלו אותך בידיים פתוחות ועם נשקים וסכינים שלופים
להגיד שמאל בתחילת המשפט לא קשור, אני ימני ויש לי המון חברים שמאלנים וכולם ביחידות מובחרות וקרבנות בצבא... הצבא שלנו הכי מוסרי שיש ומסכן את עצמו על מנת לא לפגוע בחפים מפשע את פשוט אישה בורה ותאמיני לי אנחנו לא רוצים כמוך בצבא אז תעשי לנו טובה ואל תדברי על זה בכלל
את מגעילה אותי
אנונימית
אנשים כמוך גורמים לי להגעל
ממש לא בעדך.
את יכולה לקחת את הרגליים שלך וללכת מפה.
את יכולה לקחת את הרגליים שלך וללכת מפה.
למה שמאלנים לא מסכימים עם הדרך שבה צה"ל מתנהל?
צה"ל רק מגיב לא מתחיל את ההתקפות...
צה"ל רק מגיב לא מתחיל את ההתקפות...
אנונימית
כנלל
את ממש מגעילה שילדים בני 18 מתגייסים להגן עלייך ומקריבים את עצמם למדינה וזה התודה שלך תתביישי לך
אני ימין אני גם לא רוצה להתגייס לצבא שהורג נשים וילדים חפים מפשע. לכן אני אתגייס לצהל!
אם היית גאה בזה שאת שמאלנית לא היית עושה אנונימי
אנונימית
את צודקת אין לי מה להוסיף
אה באמת אנחנו הורגים חפים מפשע? תגידי את זה לי ולמשפחה שלי שגרים בעוטף עזה ולאח שלי הקטן שנפצע קשה מבלון תבערה ביומלדת 3 שלו.
אנונימית
מי שתוהה למה עשתה אנונימי היא עשתה אנונימית כי הכינוי שלה פה הוא לא שמאלנית גאה... מה קשה להבין
אנונימית
מה את אומרת לעבור לעזה
אנשים כמוך עושים לשמאל את השם שיש לו עכשיו. מזעזע
אנונימית
שמאלנים אנחנו אוהבים מינוסים תמשיכו (:
אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם לידיעתך.
הצבא היחיד שמתריע לפני הפצצה בשטח אויב ודברים כאלה.הצבא שלנו מלא באנשים מדהימים שקורעים את התחת בשביל שתהיי מוגנת,אז כשאת אומרת את זה את כנראה לא מבינה מה את אומרת.
הצבא היחיד שמתריע לפני הפצצה בשטח אויב ודברים כאלה.הצבא שלנו מלא באנשים מדהימים שקורעים את התחת בשביל שתהיי מוגנת,אז כשאת אומרת את זה את כנראה לא מבינה מה את אומרת.
מתי הצבא הורג חפים מפשע ????
כשהצבא שולח הזהרה לפני שהוא מפציץ בית ??? כדי שכולם יוכלו לברוח ??
צהל זה הצבא המוסרי בעולם !!!!!!!!!!
כשמחבלי החמאס יורים טילים מתוך בתי חולים ובתי ספר אין לך ברירה אלא להפציץ אותם .... הם משתמשים באזרחי עזה בתור מגן אנושי !!!! אם הצבא היה הורג חפים מפשע כמו שאת אומרת עזה היתה נמחקת מזמן !!!!
כשהצבא שולח הזהרה לפני שהוא מפציץ בית ??? כדי שכולם יוכלו לברוח ??
צהל זה הצבא המוסרי בעולם !!!!!!!!!!
כשמחבלי החמאס יורים טילים מתוך בתי חולים ובתי ספר אין לך ברירה אלא להפציץ אותם .... הם משתמשים באזרחי עזה בתור מגן אנושי !!!! אם הצבא היה הורג חפים מפשע כמו שאת אומרת עזה היתה נמחקת מזמן !!!!
אני מסכימה איתך 100% יש מלא מידע שמסתירים מאיתנו חברים אנחנו עושים שואה לערבים וחצי מהאנשים בישראל לא מודעים לזה
אבל אני בכללי בעד שלום ואני חושבת שמדינת ישראל לא צריכה להיות רק ליהודים במיוחד שאנחנו הלכנו מפה ואחר כך אנחנו חושבים שמותר לנו לגרש אנשים בשביל שנשב פה. וזאת דעתי
אבל אני בכללי בעד שלום ואני חושבת שמדינת ישראל לא צריכה להיות רק ליהודים במיוחד שאנחנו הלכנו מפה ואחר כך אנחנו חושבים שמותר לנו לגרש אנשים בשביל שנשב פה. וזאת דעתי
ומה אם אלה שלא חפים מפשע? תושבי הדרום חפים מפשע. זה אומר שהם מפסיקים לזרוק עלינו טילים ועפיפונים?!
כי הילדים האלו גודלים להיות מחבלים
מלחמות זה בכל מקום , לגבי להרוג נשים וילדים תשאלי את עצצך ככה ,,מה ילדים קטנים ונשים עושים בגבולות ובמלחמות למה הם שמה ומי מסכים להם להיות שמה ..
אנונימית
איכס. אף אחד .
לכי תחפרי מנהרות ותשתי קפה עם חברים שלך.
בוגדת
בוגדת
לא אני
הם לא עושים את זה הם הורגים מי שדורש שיהרגו אותו אני ממש לא סובלת אנשים שיוצרים אנטגוניזם כמו שאת מנסה ליצור כאן חתיכת כפויית טובה הם אשכרה שומרים עלייך כדי שאת תהיי בחיים כדי לשבת על התחת שלך ולכתוב תשאלה הזוועתית הזאת!!
אני בצבא בתפקיד כמו פקידה אבל אני לא
איך אני הורגת אנשים בדיוק? אין לי נשק?
ויש לי חוסר ביטחון להתקרב אל אנשים
עופי אל החברים שלך שמסביב לישראל
איך אני הורגת אנשים בדיוק? אין לי נשק?
ויש לי חוסר ביטחון להתקרב אל אנשים
עופי אל החברים שלך שמסביב לישראל
אנונימית
רק את...
כנסי חמש דקות לעזה ותראי כמה הם חפים מפשע
אנונימי
חחח הורג חפים מפשע חחח
טוב שלחיילים אסור להרוג עד שמחבל כמעט הורג אותם
טוב שלחיילים אסור להרוג עד שמחבל כמעט הורג אותם
אנונימית
אז תתגייס להיות פקידה או נהגת משאית
אני לא יודע במה את ממש גאה, המזל שלנו זה שלא כולם "גאים" וחושבים כמוך אחרת את המדינה היינו מפסידים כבר ב48 ואת היית גדלה או באיזה מחנה פליטים, או במדינה זרה או שבכלל לא היית קיימת
אני לא יודע במה את ממש גאה, המזל שלנו זה שלא כולם "גאים" וחושבים כמוך אחרת את המדינה היינו מפסידים כבר ב48 ואת היית גדלה או באיזה מחנה פליטים, או במדינה זרה או שבכלל לא היית קיימת
מי שלא טוב לו עם הצבא שלנו ועם המדינה אז שיעוף מפה.. אין לו מה לחפש כאן.
וואלה יופי , גם שומרים להם על התחת בזמן שהם ישנים וגם עושים פוזות כאילו שהם עושים טובה שהם מתגייסים.
לך לחיות בעזה ותבין למה עדיף לא לרחם על החיות האלה... בעצם אתה לא תבין כי איך שתיכנס לשם יעשו ממך קציצות יא טמבל...
וואלה יופי , גם שומרים להם על התחת בזמן שהם ישנים וגם עושים פוזות כאילו שהם עושים טובה שהם מתגייסים.
לך לחיות בעזה ותבין למה עדיף לא לרחם על החיות האלה... בעצם אתה לא תבין כי איך שתיכנס לשם יעשו ממך קציצות יא טמבל...
כנסי לעזה ל5 דקות נראה אם תצאי משם חיה
לא נראלי הם אוהבים אותך כל כך כמו שאת אוהבת
לא נראלי הם אוהבים אותך כל כך כמו שאת אוהבת
אני לאיו דווקא מסכימה עם האידיאולוגיה של צהל בדברים מסוימים, ואם אתה לא רוצה להתגייס מטעמים כאלה אז אתה יכול לתרום בשירות לאומי או משהו כזה, אבל זה חשוב לתרום לחברה, ותעשה את זה בדרך שמתאימה לך.
לול למה אנשים מביאים לי מינוסים
מתי שאנחנו מפציצים את עזה אנחנו גם פוגעים באנשים שגרים שם כמו ילדים ונשים שלא בהכרח קשורים למצב, אתם לא יכולים להכחיש את זה. או שאנחנו מנתקים להם חשמל נגיד. אני לא שמאלנית, אני לא נגד הצבא, אבל ברגע שאנחנו פוגעים באויב אנשים אחרים בסביבה נפגעים . אני מציינת עובדה, לא משהו שאכפת לי ממנו.
מתי שאנחנו מפציצים את עזה אנחנו גם פוגעים באנשים שגרים שם כמו ילדים ונשים שלא בהכרח קשורים למצב, אתם לא יכולים להכחיש את זה. או שאנחנו מנתקים להם חשמל נגיד. אני לא שמאלנית, אני לא נגד הצבא, אבל ברגע שאנחנו פוגעים באויב אנשים אחרים בסביבה נפגעים . אני מציינת עובדה, לא משהו שאכפת לי ממנו.
לא מסכימה איתך...
באותו הנושא: