8 תשובות
כן למה לא
רק שחברה שלך וידיד שלה יהיו ממש קרובים לאיזור! אל תלכי בלעדיהם..
שואל השאלה:
אני רוצה שהם יהיו ממש קרובים לא במרחק גדול מאוד
מבחינתי שיהיו מטר מאיתנו העיקר שיראו שהכל בסדר
אנונימית
אם ככה אז זה בסדר גמור. תהיי זהירה ותהני :)
שואל השאלה:
תודהה❤❤
אנונימית
אני חושבת שסבבה ואין בעיה במיוחד אם עשיתם כבר שיחות וידאו אבל שיהיו קרובים ובהצלחהה
אתם יכולים בתוך קניון או משהו ואז ללכת לסרט זה בטיחותי ככה
שואל השאלה:
יש לי פארק על יד הקניון.. וחשבתי שנהיה שם כיי בקניון אין כל כך מה לעשות..
חוץ מלהסתובב ולראות אולי סרט..
מה אתם אומרים?
אני רוצה להציע לו שניפגש, אני אציע לו את השתי אפשרויות האלה (קניון והפארק ליד)
אנונימית