21 תשובות
הולך לפסיכולוג
שואל השאלה:
זה ליטרלי בולשיט. 600 שקל על לדבר על החברים שלי, אפילו לא עלי.
זה ליטרלי בולשיט. 600 שקל על לדבר על החברים שלי, אפילו לא עלי.
אנונימית
בערך שום דבר, אני ישנה רוב היום כדי לא להרגיש את זה.
מתאמן
כשרע לי לרוב אני מציירת, זה באמת הדבר שהכי עוזר לי.
אני גם מדברת על זה או שמנסה להסיח את דעתי ורואה סדרה, לפעמים גם כותבת את זה ופורקת לעצמי אבל לרוב אני פשוט מציירת.
אהה וממש מקווה שההרגשה הרעה תעבור לך.
אני גם מדברת על זה או שמנסה להסיח את דעתי ורואה סדרה, לפעמים גם כותבת את זה ופורקת לעצמי אבל לרוב אני פשוט מציירת.
אהה וממש מקווה שההרגשה הרעה תעבור לך.
שואל השאלה:
פורקת לעצמך? כותבת את זה?
פורקת לעצמך? כותבת את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, אני מבינה אותך לגמרי. אני לא פורקת לאף אחד, גם מהסיבה שאני לא רוצה שהבעיות שלי יהפכו לשלהם.
אנונימית, אני מבינה אותך לגמרי. אני לא פורקת לאף אחד, גם מהסיבה שאני לא רוצה שהבעיות שלי יהפכו לשלהם.
אנונימית
מדברת על זה/על כל דבר.
פשוט נמצאת בחברה או הולכת לישון, זה מה שאני עושה כששום דבר ממה שהזכרת לא עוזר.
פשוט נמצאת בחברה או הולכת לישון, זה מה שאני עושה כששום דבר ממה שהזכרת לא עוזר.
אני יודע שזה בזבוז כסף אבל אמא מתעקשת.
שואל השאלה:
ההורים שלי שלחו אותי להרבה סוגים של רופאים, הכל החמיר לי הכל. הם הפסיקו להתעקש
בכל מקרה אתה בסדר? אם מישהו מכאן צריך מישהו לדבר איתו, אני כאן תמיד.
ההורים שלי שלחו אותי להרבה סוגים של רופאים, הכל החמיר לי הכל. הם הפסיקו להתעקש
בכל מקרה אתה בסדר? אם מישהו מכאן צריך מישהו לדבר איתו, אני כאן תמיד.
אנונימית
חחח לא יודעת אם התכוונת אליי אבל אם כן אז כן לפעמים אני פורקת לעצמי, זה לא לגמרי עוזר אבל זה כן קצת משחרר ואחרי שאני עוברת את התקופה הזאת זה מגניב לקרוא מה שכתבתי ולראות את הנקודת מבט שלי באותה סיטואציה באותו הזמן. ^^^^^
בכול מקרה מקווה שתעברי את זה
בכול מקרה מקווה שתעברי את זה
שואל השאלה:
התכוונתי אליך.
ואני אוהבת לכתוב אבל זה מכניס אותי יותר עמוד למחשבות ולדיבור על הסיטואציה, מחמיר לי הכל.
התכוונתי אליך.
ואני אוהבת לכתוב אבל זה מכניס אותי יותר עמוד למחשבות ולדיבור על הסיטואציה, מחמיר לי הכל.
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי צריכה לפני חודש בערך לכתוב סיפור לשיעור ספרות בתור עבודה, רשמתי פעם ראשונה לאנשים אחרים ובאמת שנכנסו לשם הרבה רגשות, עזבו את זה שזה גרם לי למספר התקפי חרדה זה הגיע גם למנהל ורצו לשלוח אותי לקורס כתיבה :'))
לפחות יצא דבר אחד טוב מהעומק של הרגשות שלי
הייתי צריכה לפני חודש בערך לכתוב סיפור לשיעור ספרות בתור עבודה, רשמתי פעם ראשונה לאנשים אחרים ובאמת שנכנסו לשם הרבה רגשות, עזבו את זה שזה גרם לי למספר התקפי חרדה זה הגיע גם למנהל ורצו לשלוח אותי לקורס כתיבה :'))
לפחות יצא דבר אחד טוב מהעומק של הרגשות שלי
אנונימית
וואי כן מבינה אותך לפעמים זה רק מכניס ליותר עצב, חח אבל תכלס לפחות בסוף זה יוצא יפה כי מרוב כול העומק של המחשבות והסערת רגשות והמצב הרגיש והכול אז זה יכול לצאת ממש עמוק ומהלב ורואים את זה בכתיבה אבל זה באמת מכניס לפעמים יותר לעצב אז לא תמיד אני כותבת את זה, לפעמים אני גם מנסה לא לחשוב על משהו יותר מדי כי זה פשוט קשה.
שואל השאלה:
ואת מראה את הכתיבה שלך למישהו?
ואת מראה את הכתיבה שלך למישהו?
אנונימית
חח האמת שלא, בחיים לא הראתי כי זה יביך אותי, זה ירגיש לי כאילו כול הלב שלי חשוף והמחשבה שאנשים יראו את כול המחשבות שלי וכול מה שאני שומרת לעצמי מביכה אותי רצח, לא שאני חושבת על דברים מוזרים פשוט לפעמים זה מביך לשתף רגשות וכאלה וכשכותבים שופכים את הלב ואם יראו את זה אני ארגיש כאילו מסיכה נפלה ממני והשאירה אותי חשופה. חח סורי אני בטח נשמעת מוזרה.
ואת סבבה עם להראות לאנשים מה שאת כותבת?
ואת סבבה עם להראות לאנשים מה שאת כותבת?
שואל השאלה:
לא, אני בדיוק בדעה שלך. בקושי סיפרתי למטפלים שלי את הדברים האמיתיים שעוברים לי בראש.
לא, אני בדיוק בדעה שלך. בקושי סיפרתי למטפלים שלי את הדברים האמיתיים שעוברים לי בראש.
אנונימית
חח מבינה אותך זה באמת מביך..
מדבר איתך או עם חברים אחרים שלי
יוצא לטייל
מעשן
מתרכז בטבע
יוצא לטייל
מעשן
מתרכז בטבע
יכול להיות זה ישמע מטומטם אבל יש לי מצית שפשוט מתי שאני עצבנית עצובה מלאה במחשבות אני פשוט מדליקה ובוהה באש זה מרגיע אותי או שאני שומעת שירים מתקלחת אבל אל תהפכי את העצב לשגרה את האושר שלך רק את יכולה ליצור בתוך עצמך ויש לך את הכוח לזה אם את רוצה שנדבר אפשר גם בפרטי
שואל השאלה:
העצב זה השגרה שלי כבר :/
ואשמח לדבר
העצב זה השגרה שלי כבר :/
ואשמח לדבר
אנונימית