5 תשובות
לא אתה לא היחיד
אני לא בטוחה באיזה צד אני, ימין או שמאל - אבל לי זה מאד מפריע.
במיוחד העניין עם החרדים. יש כבר מספיק כפייה דתית במדינה הזאת..
בטוח יש עוד כמוך
לי זה לא מפריע
כתב אישום לא אומר שהוא אשם לכן זה לא אומר שהוא מעל החוק כי לא הוכח שהוא אשם עדיין. בנוסף אם כל חבר כנסת שמאושם או נחשד בפלילים היה נפסל ישר לכהונה מה היה מונע אז מכל יריב פוליטי רק להאשים את המתנגדים שלו בשביל לגרום לו להיפסל ואז מי יכהן בממשלה כאשר כל אחד ידאג ליצור אישומים מול יריבים פוליטיים מה שאומר שכנראה כל חבר כנסת יהיה עם כתב אישום כי זה יהיה כלי ניגוח פוליטי ?
גם אני כזה