5 תשובות
אם תרגישי שובע ממנו אז כן, נראה שאת ממש מנסה להוריד את כמות הקלוריות - משהו שלפעמים לא בריא לעשות באופן נורא דרסטי.
ממליץ יותר ספורט ועדיין לאכול טוב - אבל מה שעושה לך טוב.
בהצלחה
אנונימי
לי זה נשמע ממש סבבה אבל כדאי להחליף את הלחם בפריכית או משהו כזה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מנסה להוריד את כמות הקלוריות?... חחח זה מה שעושים בדיאטה
אנונימית
נכון אבל כשעושים את זה מהר מידי הגוף לא באמת מוכן לזה כמו שהנפש מרגישה מוכנה ואת יכולה להרגיש חולשות/ התעלפויות ופשוט לא להרגיש טוב לפעמים.
בשביל זה צריך לעשות את זה בהדרגתיות על מנת לא לפגוע בעצמך וגם בשביל שהגוף יוריד משקל בצורה נכונה (כשמורידים מהר מידי אז נוצרים גם מלא סימני מתיחה שאי אפשר כלכך להעלים)
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני יודעת שנוצרים סימני מתיחה כי ירדתי עשר קילו בדרך לא כל כך בריאה ונוצרו לי
אנונימית