5 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
ומה אם אני סתם אביך את עצמי, וכל הסניף פשוט יסתלבט עליי מאחורי הגב?
אנונימית
אז בוואצפ
שיצחקו
אם הם צוחקים הם סתם מקנאים שלהם בחיים לא יהיה את האומץ שלך
תקשיבי, אם יש לחיים האלה משמעות, היא יכולה רק להתממש באמצעות "תכונה" אחת- לשים זין.
אני רצינית.
אז מה? אז הם יסתלבטו עלייך. למי. פאקינג. אכפת?
תגידי לי, את חיה בשביל אנשים אחרים? לא. את חיה בשביל עצמך. אם תתחילי לעשות מה שבאלך ולא להסתכל על איך אנשים אחרים מסתכלים עלייך, הכל היה יותר פשוט. באמת.
אני אתמול הייתי בהופעה עם אבא וכולם ישבו ומאחורה היו איזה 10 אנשים שרקדו (בזוגות או בשלשות) ואני רציתי גם לרקוד אבל ממש התביישתי. התעשטתי על עצמי והלכתי לשם. ופשוט רקדתי. ואני רוקדת נוראי, וכולם שם רקדו עם חברים שלהם ובקושי היו שם אנשים ופשוט שמתי זין והתחלתי לרקוד. והיה לי כל כך כיף.
אז מה? שיחשבו מה שהם רוצים. זה החיים שלך וזה חיים קצרים, אין הזדמנות שנייה לחיות.
למה שתבזבזי אותם על מה אנשים חושבים עלייך?
באותו הנושא: