6 תשובות
בעיקרון תלוי בהרבה דברים.
בנתיים לא יצא לי להיפגש עם אף אחד מפה חח
לא ניראלי
כן למה לא
עשיתי את זה.
לא נראה לי
יצאתי 2 פעמים
אז כן