6 תשובות
בעיקרון תלוי בהרבה דברים.
בנתיים לא יצא לי להיפגש עם אף אחד מפה חח
בנתיים לא יצא לי להיפגש עם אף אחד מפה חח
לא ניראלי
כן למה לא
עשיתי את זה.
לא נראה לי
יצאתי 2 פעמים
אז כן
אז כן
באותו הנושא: