2 תשובות
את רוצה לשמור כאילו? אם כן אז פשוט
file
save as
ואז שומרת איפה שאת רוצה
file
save as
ואז שומרת איפה שאת רוצה
יש לך פייסבוק?
אני אישית לא יודע, אבל יש קבוצה בפייסבוק בשם "צריכים פוטושופ?" ויש שם אנשים תותחים, את יכולה לשאול/לבקש מהם כל דבר שקשור לפוטושופ, והם ישמחו לעזור לך.
אני אישית לא יודע, אבל יש קבוצה בפייסבוק בשם "צריכים פוטושופ?" ויש שם אנשים תותחים, את יכולה לשאול/לבקש מהם כל דבר שקשור לפוטושופ, והם ישמחו לעזור לך.
באותו הנושא: