2 תשובות
את רוצה לשמור כאילו? אם כן אז פשוט
file

save as

ואז שומרת איפה שאת רוצה
יש לך פייסבוק?
אני אישית לא יודע, אבל יש קבוצה בפייסבוק בשם "צריכים פוטושופ?" ויש שם אנשים תותחים, את יכולה לשאול/לבקש מהם כל דבר שקשור לפוטושופ, והם ישמחו לעזור לך.