9 תשובות
מזאת אומרת צריך
הולכים אליו מסיבה כלשהי
הולכים אליו מסיבה כלשהי
כשיש לך פטריה.
כשצריך, זה לא לפי גיל..
הולכים לגניקולוג כשמתחיל המחזור,
מומלץ ללכת אליו פעם בשנה לבדיקות שיגרתיות.
מומלץ ללכת אליו פעם בשנה לבדיקות שיגרתיות.
הולכים כשיש בעיה מה זאת אומרת מאיזה גיל
לא רק כשיש בעיה,
גם לבדיקות שיגרתיות אחרי שמתחיל המחזור.
וגם בגיל שהוא נגמר
גם לבדיקות שיגרתיות אחרי שמתחיל המחזור.
וגם בגיל שהוא נגמר
רק כשאת בערך בגיל 50 או קצת לפני
שואל השאלה:
אבל אין בדיקות שגרתיות שנתיות כאלה?
אבל אין בדיקות שגרתיות שנתיות כאלה?
אנונימית
כן לכל אחת ואחת יש זמן ללכת לבדיקות שגרתיות
באותו הנושא: