3 תשובות
כי ככה השפה העברית פועלת
אבל החליטו שאם יש יותר בנות אומרים אתן...
אני חושבת ששינו את זה ואם הרוב הוא בנות אז צריך לדבר בלשון נקבה
כנראה הרגל
שיש משני המינים ( זכרים ונקבות )
פונים לזכר, לא משנה כמה בנות יש.