3 תשובות
שואל השאלה:
(nikkk)
זה מה שאני עושה אבל במבחנים בתאוריה עדיין נכשל ולא עובר לא משנה מה אני עושה. אני צריך דאך ואופציה נוספת ללמוד..
(nikkk)
זה מה שאני עושה אבל במבחנים בתאוריה עדיין נכשל ולא עובר לא משנה מה אני עושה. אני צריך דאך ואופציה נוספת ללמוד..
מצטרפת לשאלה
אותו מצב
אני עוד 24 לגיל של להתחיל שיעוריםם ולא עשיתי תיאוריה
אני עוד 24 לגיל של להתחיל שיעוריםם ולא עשיתי תיאוריה
באותו הנושא: