24 תשובות
וכל
מילה
בפאקינג
סלע
מילה
בפאקינג
סלע
אז רד מהארץ גבר.
אני גם לא מבסוט מזה אבל עדיין עדיף משאר הליצנים שהיו במערכת הבחירות.
אני גם לא מבסוט מזה אבל עדיין עדיף משאר הליצנים שהיו במערכת הבחירות.
מסכימה איתך בכל מילה
שואל השאלה:
איזה ליצנים בדיוק? בני גנץ ויאיר לפיד שהיו באמת מביאים שינוי במקום נתניהו המושחת שיש לו 3 תיקים כבר על מרמה ושוחד???
אם כבר אז דרעי וליצמן הם הליצנים האמיתיים
איזה ליצנים בדיוק? בני גנץ ויאיר לפיד שהיו באמת מביאים שינוי במקום נתניהו המושחת שיש לו 3 תיקים כבר על מרמה ושוחד???
אם כבר אז דרעי וליצמן הם הליצנים האמיתיים
אנונימי
איזה שינוי? פינוי שטחים? חיזוק הסכמי אוסלו? איזה שינוי? הבנאדם לא יודע לדבר ואיראן פרצו לו לטלפון.
שואל השאלה:
אני רואה שאתה שטוף מוח שכל מה שלא ביבי "שמאל"
גנץ לא שמאלני!!! הוא מרכז והוא אפילו נוטה לימין אם באמת תטרח לקרוא את המצע שלו
אני רואה שאתה שטוף מוח שכל מה שלא ביבי "שמאל"
גנץ לא שמאלני!!! הוא מרכז והוא אפילו נוטה לימין אם באמת תטרח לקרוא את המצע שלו
אנונימי
חחח חחח חחח חחח חח חח חח חח מתת
בוא אני אגלה לך משהו, אני לא קראתי מצע
של אף אחד והאמת שביבי לא כל כך מעניין אותי, אני פשוט לא מטומטם ואני קולט מה קורה, היית שם בנאדם ראש ממשלה שמתגאה בזה ששלח חיילים למות בשביל כמה מחבלים בעזה?
בוא אני אגלה לך משהו, אני לא קראתי מצע
של אף אחד והאמת שביבי לא כל כך מעניין אותי, אני פשוט לא מטומטם ואני קולט מה קורה, היית שם בנאדם ראש ממשלה שמתגאה בזה ששלח חיילים למות בשביל כמה מחבלים בעזה?
שכחת לכתוב-
'שמחים ששר החינוך הבא יהיה הומופוב?'
ולשאלתך, לא. ממש ממש לא.
'שמחים ששר החינוך הבא יהיה הומופוב?'
ולשאלתך, לא. ממש ממש לא.
the loco
אם לא קראת אף מצע אתה לא יכול להעיד בשום צורה שהיא. אל תסתמך על הידע שלך כי הוא לא מספיק
אם לא קראת אף מצע אתה לא יכול להעיד בשום צורה שהיא. אל תסתמך על הידע שלך כי הוא לא מספיק
אני מסתמך על מה שראיתי ברשת. שם העם מדבר ולא אנשי תקשורת מושפעים או שידורי תעמולה הזוים. ומה לעשות.. גנץ לפי דעתי לא בדיוק יעשה טוב לישראל, ויאיר לפיד ושאר החבורה בכלל בכלל לא. אני שמח שביבי נבחר? לא ממש.
שמתי מח"ל בקלפיות? כן.
למה? כי מה לעשות. אין אופציות אחרות. אני באופן אישי מקווה שעוד שנה שנתיים יהיה בחירות שוב רק שיקום מישהו רציני סטייל פייגלין (והייתי בוחר בפייגלין עד שגיליתי שהוא הולך לפגוע בשכבות החלשות)
כמו שאמרתי בהתחלה,לא מתאים לך רד מהארץ לברלין. עם כמה שיש חרא במדינה הזאת צריך לאהוב אותה.
שמתי מח"ל בקלפיות? כן.
למה? כי מה לעשות. אין אופציות אחרות. אני באופן אישי מקווה שעוד שנה שנתיים יהיה בחירות שוב רק שיקום מישהו רציני סטייל פייגלין (והייתי בוחר בפייגלין עד שגיליתי שהוא הולך לפגוע בשכבות החלשות)
כמו שאמרתי בהתחלה,לא מתאים לך רד מהארץ לברלין. עם כמה שיש חרא במדינה הזאת צריך לאהוב אותה.
עדיף את אריה דרעי וליצמן מאשר הערבים ומרץ לפחות הםו רוצים לשמור על היהדות ולא רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה שלא לדבר על גנץ ולפיד הליצנים
עדיף שר חינוך הומופוב מאשר שר חינוך שילמד ילדים על "הכיבוש" ועל חלוקת ירושלים ועל מדינה פלסטינית חס וחלילה
גנץ אמר שהוא לא הולך לשתף פעולה עם המפלגות הערביות ..
וגנץ ולפיד לא שמאל קיצוני מה הקשר?
וגנץ ולפיד לא שמאל קיצוני מה הקשר?
בלי המפלגות הערביות הוא לא היה יכול להרכיב קואליציה גם עם הוא היה המפלגה הגדולה ביותר
אני מעדיף את הממשלה הזו מאשר ממשלה של שמולאנים וערבים: העבודה [שמאל] מרץ שמאל [קיצוני] המפלגות הערביות כולנו [ימין מרכז] וליברמן [שמאל שמתחפש לימין]
אבל בכל זאת.. הוא אמר שהוא לא הולך ללכת עם המפלגות הערביות
אז מה פוליטיקאים אומרים הרבה דברים אבל לפעמים זה שקר
הוא גם אמר שהוא לא ישב עם ביבי ובהקלטות שמעו אותו אומר שהוא לא שולל ממשלת אחדות
אז גנץ משקר וביבי אף פעם לא משקר?
אני לא אמרתי שביבי לא משקר [אף אחד לא מושלם] אבל אני מצביע לו כי לדעתי הוא ראש הממשלה הכי טוב בין המתמודדים לבחירות
כי אנשים תקועים בקטע הזה של "רק ביבי" מבלי להבין שיש גם מפלגות אחרות שלא קיצוניות כמו שהם חושבים
תתבייש לך יאנטישמי שונא יהודים
אני לא מרוצה מכך שנתניהו נבחר בגלל שמשה כחלון יהיה שר אוצר, ושישראל תמשיך במדיניות של להפסיד לחמאס.
חבל מאוד שזהות לא עברו את אחוז החסימה.
חבל מאוד שזהות לא עברו את אחוז החסימה.
טוב לא יעזור לכם עכשיו זה מה יש ותתמודדו עם זה..
באותו הנושא: