17 תשובות
זה אחד הדברים היותר מעצבנים בשיחות ווצאפ, זה פשוט מייבש בטירוף
אם היו עושים לי את זה אז כן
אולי לא הבינו
שואל השאלה:
אי אפשר להמשיך שיחה זה כזה מייבש
אנונימי
סתם
זה מייבש
אבל אם רוצים להמשיך שיחה
תעבירי נושא פשוט
מעצבןן
yeet וואי את כמוני
שואל השאלה:
מה תעבירי
אנונימי
פשוט דברי על משהו אחר
ככה השיחה תזרום שוב
שואל השאלה:
למי את מדברת
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא בת נודר
אנונימי
אה שיט
אז תעביר נושא
ואוו חחח אנשים נבלות
לגמרי! זה ככ מעצבן אמלהה
פשוט תארתם איך אני כותב
אנונימי