3 תשובות
אם מישהו חסם אותך את תוכלי לראות כשהוא מחובר, תוכלי לשלוח לו הודעות רק שהוא לא יקבל אותן.
תכלס אין לך דרך לדעת אם את חסומה או לא.
אם את חוסמת מישהו הצ'אט שלכם נעלם אצלך אבל לא אצלו.
הבנת?
תכלס אין לך דרך לדעת אם את חסומה או לא.
אם את חוסמת מישהו הצ'אט שלכם נעלם אצלך אבל לא אצלו.
הבנת?
אתה יכול לשלוח לו הודעות אבל הוא לא יענה לך כי הוא לא מקבל אותן ואתה יכול לראות אם הוא מחובר.
לא כי הוא נעלם לך
באותו הנושא: