6 תשובות
הכל בערך
הכל. בעיקר את זה שיתנו לאנשים שונים דרכים שונות לבית ספר.
מה לא
את שיטת החינוך, שיחנו בצורה יותר מעניינת ושהמבחנים לא יהיו העיקר כי תלמידים משננים חומר ומקיאים אותו במבחן ושוכחים וזה לא המטרה, אם הם באמת רוצים לחנך את כל השטויות שלהם שלפחות יעשו את זה בצורה יותר טובה עם גישה חיובית לתלמיד
וגם מלא מועדים כדי שלתלמיד תמיד תהיה אפשרות לתקן
וגם מלא מועדים כדי שלתלמיד תמיד תהיה אפשרות לתקן
או שלתת בתחילת שנה את החומר הלימודי בכל המקצועות ואת כל הנושאים, ואז תינתן האופציה ללמוד בכיתה ואם התלמיד יודע כבר את החומר או שרוצה ללמוד לבד שיגש ישר למבחן, לא יתכן שילדים שיש להם אנגלית ברמה של דוקטור יבזבזו 4 שנים כדי ללמוד את זה מאשר ישר לגשת לבגרות, או נגיד כנל למדעי המחשב או בכל מקצוע אחר
בערך הכל... יש לי הרבה מה לומר אבל אם אתחיל זה לא יסתיים...
באותו הנושא: