29 תשובות
לנשום עמוק, מים חמים ולשחרר את הכל מהראש
תפרקי אצל מישהו, תעשי משהו שמרגיע אותך. צאי לעשות ריצה/תקשיבי למוזיקה/תציירי/תצבעי
שואל השאלה:
לא מצליחה להפסיק לבכות.. ותודה
לא מצליחה להפסיק לבכות.. ותודה
אנונימית
רוצה שאני אנסה לעזור לך בפרטי?
שואל השאלה:
ממש תודה, אעדיף להישאר אנונימית אבל בכל זאת מעריכה❤
ממש תודה, אעדיף להישאר אנונימית אבל בכל זאת מעריכה❤
אנונימית
לנסות לצאת עם חברות
לשים מוזיקה זה תמיד משחרר ועוזר
מקלחת חמה גם יכולה לעשות טוב ופשוט ללכת לישון מחר תקומי ליום חדש :)
אם את רוצה לפרוק תמיד כאן ❤
מקלחת חמה גם יכולה לעשות טוב ופשוט ללכת לישון מחר תקומי ליום חדש :)
אם את רוצה לפרוק תמיד כאן ❤
לי עוזר לשכב בחושך גמור עם שמיכה מעל הראש ומוסיקה באוזניות על פול ווליום. תנסי לתרגל נשימות תוך כדי שאת עושה את זה, וכשהנשימה שלך נרגעת והבכי נחלש תשתי קצת מים ותאכלי משהו קטן שינחם אותך. את יכולה לעשות אמבטיה ולצפות במשהו שמצחיק אותך, לי זה קצת מסיח את הדעת ומשפר את ההרגשה- גם אם זה רק לכמה שעות.
ממליצה לך פשוט לשתות משהו, אפילו משהו חם, יכול להיות מנחם, תה, שוקו מתוק, שוקולד...לנשום קצת, שימי לך מוזיקה, נסי להסיח את דעתך ממה שאת חושבת עליו, כנסי להתקלח וכנסי למיטה ולכי לישון, בעזרת השם מחר תרגישי יותר טוב.
בהצלחה מהממת.
ותזכרי, בסוף הכל בסדר, אם עכשיו זה לא, סימן שזה לא הסוף (:
בהצלחה מהממת.
ותזכרי, בסוף הכל בסדר, אם עכשיו זה לא, סימן שזה לא הסוף (:
שואל השאלה:
אם הוא הולך זה לא בסדר ולא יהיה בסדר כי אני צריכה אותו, ותודה רבה לכולם
אם הוא הולך זה לא בסדר ולא יהיה בסדר כי אני צריכה אותו, ותודה רבה לכולם
אנונימית
3>
מה שלא יקרה, בהצלחה!
מה שלא יקרה, בהצלחה!
אולי מקלחת חמה ,תשתי כוס תה חם או שוקו חם , תשמעי מוזיקה שאת אוהבת עם שמיכה , תראי סדרה או סרט ...
מקווה שזה לא משהו רציני ובקרוב יעבור לך ;)
מקווה שזה לא משהו רציני ובקרוב יעבור לך ;)
כשלי כואב נפשית, אני בדרך כלל קוראת ספר, קומיקס או רואה סרט/סדרה שבו יש דמות שגם לה כואב נפשית. משום מה זה מרגיע אותי. למרות שזה רק סיפור, זה נותן לי הרגשה שאני לא לבד, במיוחד כשדמות אחרת עוזרת לדמות שכואב לה נפשית.
בנוגע לזה שכואב לך פיזית, מה הכוונה?
בנוגע לזה שכואב לך פיזית, מה הכוונה?
שואל השאלה:
אני חולה, מאוד
והכאב הנפשי משפיע על הפיזי
אני חולה, מאוד
והכאב הנפשי משפיע על הפיזי
אנונימית
תנסי לדבר עם מישהי שאולי תעזור לך לפעמים אפילו שיחה עוזרת.. תנסי להירגע .. לצאת עם חברות..
אנונימית
תנסי לדבר עם מישהו, לפעמים כשמדברים זה מקל על הכאב... אפילו אם זה לעצמך.
שואלת השאלה אני אוהבת אותך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
מרגישה טוב יותר
תודה❤
מרגישה טוב יותר
אנונימית
לנשום עמוק ולשחרר עשר פעמים
לשמוע מוזיקה, למצוא מישהו לפרוק אצלו את הכל, לחפש עיסוקים אחרים שיכולים להסיח את דעתך או להתקלח. אם את צריכה מישהו לפרוק אצלו אני כאן
אל תפסיקי להרגיש טוב, אוהבת
אנונימית
את יכולה לדבר איתי, אני ינסה לעזור כמה שאני יכול
להתפלל
אוקיי, זה קורה לי כל הזמן...
תשימי מוזיקה ממש מרגיעה של ים או משהו מדיטציה.
תיקחי שמיכה תשבי עלייה ופשוט תעשי שאיפה נשיפה זה ממש אחלה זה משחרר לגמרי!
תשימי מוזיקה ממש מרגיעה של ים או משהו מדיטציה.
תיקחי שמיכה תשבי עלייה ופשוט תעשי שאיפה נשיפה זה ממש אחלה זה משחרר לגמרי!
תעשי דברים שיעודדו אותך
הגיוני שקשה בחיים ולכל אחד יש את התקופה הזו אבל מה שחשוב הוא לא להישבר-
אף פעם!
את מהממת ובאמת אני מבטיח לך שבסוף הכל יהיה בסדר אולי לא היום או מחר או עוד שבוע אסל בסוף זה יסתדר
לשאלתך: לכי לישון ותשימי לבוקר חדש. זה העצה הכי טובה שאני יכול לתת.
נ.ב- את מוזמנת לשלוח לי הודעה מתי שבא לך ואני תמיד פה לעזור ולהיות כתף שאת יכולה להישען עליה
אף פעם!
את מהממת ובאמת אני מבטיח לך שבסוף הכל יהיה בסדר אולי לא היום או מחר או עוד שבוע אסל בסוף זה יסתדר
לשאלתך: לכי לישון ותשימי לבוקר חדש. זה העצה הכי טובה שאני יכול לתת.
נ.ב- את מוזמנת לשלוח לי הודעה מתי שבא לך ואני תמיד פה לעזור ולהיות כתף שאת יכולה להישען עליה
לדבר עם אנשים שכיף לך איתם ההורים או חברים , לצאת להליכות ולשמוע שירים , לראות סרטים/ סדרות מצחיקות , לשמוע שירים שמרגיעים או משמחים אותך .
לי אישית הכי עוזר לצאת עם חברים ולדבר איתם על הכל ולשחרר
לי אישית הכי עוזר לצאת עם חברים ולדבר איתם על הכל ולשחרר
מוזיקה, מדיטציה (לא צוחקת, אם את בעד תורידי headspace זאת אפליקציה ממש טובה שעזרה לי במצבי לחץ), מקלחת חמה ושינה טובה
כרית חימום לשכב במיטה עם אוזניות ולשמוע מדיטציה