22 תשובות
אנה זק לא זמרת נקודה
היא שרה מהמם לפי דעתי והיא עצמה מהממת
זה מובן שזה פלייבק
זה ברור שזה פלייבק
אנה זק המון דברים...
אבל גם לא התחברתי אלייה בתור זמרת
גם בחו"ל משתמשים בפלייבקים זה לא רק בישראל
אפשר להגיד שזמרת היא לא.
זה לא לייב. היא לא זמרת. היא כמן בן זיני וטיילור .
מעצבן אותי שכל "כוכב רשת" מוציא שיר
בסדר מה הקשר ^לא טובה בשמות^
זה העבודה שאומרים שזה לייב פה, ואנשים כן עושים לייב והיא לא. זו המטרה של שואלת השאלה. והיא צודקת
זלזול מוחלט באינטליגנציה של הצופים אני מתהה
שרה מזעזע,בושה לעדה.
אני לא חושבת שזה לייב ויש עיוותים בקול, לא אהבתי כל כך....
מובן מאילו שזה פלייבק כי משום מה כל ילדה בת 16+ עם 100 אלף עוקבים + חושבת שהיא יכולה להיות זמרת
לא ממש אכפת לי, וגם עם זה פלייבק אז מה?
אני הלכתי להופעה והכל היה פלייבק לשלם על כרטיס 300 שקל ולקבל פלייבק זה יותר נורא מזה שאנה זק שרה קטע לסמסונג בפלייבק.
כאלו באמת אנשים במה אתם מתעסקים...
כואב לכם שהיא עושה מה שהיא אוהבת?
אנונימית
לא מפריע שהיא עושה מה שהיא אוהבת מפריע שהיא משקרת שזה לייב
שתעשה מה שהיא אוהבת, אבל אנחנו גם אוהבים לשמוע איכות, להבחין באנשים שמודעים לקול שלהם.^^
אנונימית
אני לא רוצה להתנגד לדעה שלכם אבל לפי דעתי כל אחד יעשה מה שטוב לו , יש לאנה הרבה מעריצים שכן אוהבים לפי דעתי אם הייתם עושים משהו שאתם אוהבים והיו אומרים עליכם דברים שליחים זה היה כן פוגע ומעליב אפילו שהיא לא רואה את זה .
שלא תשקר למעריצים שלה שזה לייב. זה לא.
שתעשה מה שבא לה אבל קצת מטומטם לשקר על זה
אם היא אוהבת את זה, שתהנה לה.. אבל שתעמוד מאחורי מה שהיא עושה:/
שכל אחד יעשה מה שטוב לו היא רוצה להיות זמרת שתהייה אבל למה לשקר לאנשים שמעריצים אותה בגלל שהיא זמרת ? איפה ההערכה שלה לאנשים
גם הפלבייק מזעזע
לזה את קוראת זמרת?זה גם ערוך...
וואלה כל אחד נהיה לי זמר
תכלס היא שרה נורא ואפילו תנועות השפתיים שלה ניראות מזוייפות ולא טבעיות