5 תשובות
איך היו לך 4 חברים ואת בת 12???
את לא יכולה להרגיש אהבה כרגע
את בת 12 ג'יזס
זה לפי איך שאת מרגישה. אם את מאוהבת במישהו, סימן שאת מאוהבת בו. תכירי את הבן אדם, תדברי איתו ואולי הוא אחלה בן אדם אז תהיי עוד יותר מאוהבת בו אני מניח
שואל השאלה:
אמרתי שאני לא יודעת מה עשיתי הייתי קטנה ממש!!!! ושמבחינתי היה לי רק חבר אחד
אנונימית
חחח למה עכשיו את גדולה וואי וואי
אנונימית
תפסיקו להיות בריונים, בגיל 8 כולנו היינו מפגרים בראש