7 תשובות
כמעט כולם בעיני אבל מי שעולה לי לראש זה רולעעדנינו שהוא אנס ומתהלך לו חופשי רק כי יש לו כסף
אנונימי
רולנדיניו..
רונאלדו
pepe
השחקן הכי אכזרי שראיתי בחיים
זלטאן חושב שהוא אלוהים עלאק
שואל השאלה:
לדעתי סלאח, יש לו אופי ממש חרא.
חחח כל האוהדי הפחצלונה יוצאים מהחורים ואומרים שרונאלדו הכי חרא חחח איזה טיפשונים קטנים
ולשאלתך אני חושב שסלאח בגלל מה שהוא עשה כשהוא שיחק נגד מכבי