8 תשובות
אל תיהי עצובה לקבל בכיתה ד' זה באמת מוקדם מידי ולא כזה תקין.. קיבלת בכיתה ו' גם אני וזה בסדר גמור!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!!!
תודה רבה לכולם!!!!
את עצובה בגלל שקיבלת יותר מאוחר מהן?
אנונימית
ספאם בדוק.
אבל קבלת כבר
למה את עצובה?
זה יחסית זמן טוב. מהרגע שמקבלים מחזור הגוף לא מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו לגבוה.
זה יחסית זמן טוב. מהרגע שמקבלים מחזור הגוף לא מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו לגבוה.
למה את עצובה
לקבל בכיתה ד זה קצת לא תקין
לקבל בכיתה ד זה קצת לא תקין
למה את עצובה?
באותו הנושא: