21 תשובות
כן לול
שואל השאלה:
זה ה"סגנון כתיבה" שלי חח לול
אנונימית
חחח תכתבי מה שעושה לך טוב, זה חמוד דווקא.. אין צורך להסביר את עצמך
אנונימי
אל תפסיקי לול
חחח הורסת, תכתבי איך שבא לך
לול כן
ממש שפעת העופות
תעשי מה שאת רוצה
זה לא "סגנון כתיבה שלך" זה סלאנג ילדותי בדיוק כמו- xd
אבל מה שתרצי
שואל השאלה:
טוב תודה לכם לול
אנונימית
שואל השאלה:
חצי משוגעת ^
צחקתי לול
אנונימית
רגה את האנונימית מאתמוך שכתבתי לה את זה שזה מוזר ליכתוב לול?
תכתבי מה שאת רוצה.
תכתבי מה שבאלך לול
שואל השאלה:
אני הבמבה!! ^
לא.... לול
אנונימית
למה לול?
מה שבא לך לול
אהה חחח ללא משנה
כן, זה מושפע ומעצבן