התחברות
הרשמה
למה כל הקשרים שהיו לי הסתיימו כלכך מהר אחרי חודש חודשיים?
24 באפריל 2019, 12:24
התאהבות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אז ככה, יש לי חבר טוב. למעשה הקשר הזה כלכך מיוחד שלפעמים אנחנו יודעים איך לעודד אחד את השני כשאפחד לא מצליח- וכאן הבעיה
באלי מישהו שנה מעלי ואין לנו כלכך קשר איך לגרום לזה?
למה אחרי שגברים משיגים משהו שהם כלכך רצו, הם פתאום מוותרים עליו?
אני מאוהבת במישהו שיש לנו קשר טוב יחסית אבל אנחנו לא מדברים כלכך מחוץ לבצפר וזה
כלכך כלכך רע.
אני כלכך מאוהבת בו, אני לא מצליחה לשחרר ממנו, אבל הוא סנוב ולא כלכך נחמד וכנראה לא רוצה קשר איתי איך לשחרר?
יהיה מוזר לשלוח למישהי מפה הודעה אחרי ארבעה חודשים שלא דיברנו? (ניתקתי קשר ביום אחד בלי שום סיבה כלכך)
נראה לכם שדיירים מבית האח הגדול שהיו חברים בבית שומרים על קשר אחרי?
גאד הרגע ראיתי את הסוף של איך פגשתי את אמא וזה כלכך כלכך מושלם
מושלם במציאות ובוואצפ לא כלכך / מושלם בוואצפ ובמציאות לא כלכך ?
למה השורש נראה כלכך כלכך דליל?עשיתי החלקה