7 תשובות
אם אתה בגיל ההתבגרות הייתי נותן לזמן לעבור, אוליי זה יעבור לך.
אחרי זה הייתי ממליץ לך ללכת לפסיכולוג, לא לבצע ניתוח לשינוי מין מכיוון שהוא מפחית את תוחלת החיים ולא באמת יעיל.
אחרי זה הייתי ממליץ לך ללכת לפסיכולוג, לא לבצע ניתוח לשינוי מין מכיוון שהוא מפחית את תוחלת החיים ולא באמת יעיל.
את לא מוזרה את טרנסית יש המון כמוך מציעה לך לחקור קצת על הנושא ולהיות בסופו של דבר מי שאת באמת
שואל השאלה:
אני רגישה מידיי אם אני יעשה ניתוח ויצחקו עליי אני לא יעמוד בזה אני מפחדת
אני רגישה מידיי אם אני יעשה ניתוח ויצחקו עליי אני לא יעמוד בזה אני מפחדת
אנונימי
אין איך לשנות את ההרגשה יקירה. או שתלכי בעקבות רגשותייך ותתלבשי ותתנהגי בהתאם למי שאת מרגישה שאת או שתתעלמי ותרגישי כלואה בגוף שלא שלך. את טראנסית ויש הרבה כמוך . למעשה את מוזמנה להתקשר לעמותת איגי אני בטוחה שהם יוכלו לייעץ לך ולעזור. את יכולה להתלבש או לדבר איך שאת רוצה.
אנונימית
תעזבי ניתוח. זה לגילאים יותר גדולים וזה מאוד מסובך.
את יכולה להתלבש ולטפח את עצמך כאישה וכשתגדלי תשקלי ניתוח.
את יכולה להתלבש ולטפח את עצמך כאישה וכשתגדלי תשקלי ניתוח.
אנונימית
אי אפשר לשנות את ההרגשה, גם לי היו תקופות שבהן שנאתי את זה שאני טרנס והייתי בוכה שלא נולדתי בן רגיל כמו כולם
אבל יש דברים שעוזרים
כמו לעשות פעולות שמטפלות בדיספוריה (במקרה שלי זה דברים כמו לעשות כושר, ללבוש ביינדר, להסתפר, אבל גם לטרנסיות יש דברים שעוזרים עם הדיספוריה)
או לדבר עם טרנסים אחרים
את מרגישה ככה כי יש הבדלים בין מוח של גבר למוח של אישה, למשל לאישה יש יותר חומר אפור והחלק של הרגשות במוח יותר מפותח משל גבר
ואנשים טרנסים נולדים עם המוח של המין השני
אגב, שינוי מין זה לא רק ניתוח, ניתוח זה בונוס, רוב השינוי מין זה הורמונים, בגדים חדשים, תספורת חדשה...
ואת גם לא חייבת לעשות את זה
אין דרך אחת נכונה להיות טרנס, פשוט תעשי מה שנראה לך נכון מתי שזה נראה לך נכון
אם את צריכה תמיכה אני פה
אבל יש דברים שעוזרים
כמו לעשות פעולות שמטפלות בדיספוריה (במקרה שלי זה דברים כמו לעשות כושר, ללבוש ביינדר, להסתפר, אבל גם לטרנסיות יש דברים שעוזרים עם הדיספוריה)
או לדבר עם טרנסים אחרים
את מרגישה ככה כי יש הבדלים בין מוח של גבר למוח של אישה, למשל לאישה יש יותר חומר אפור והחלק של הרגשות במוח יותר מפותח משל גבר
ואנשים טרנסים נולדים עם המוח של המין השני
אגב, שינוי מין זה לא רק ניתוח, ניתוח זה בונוס, רוב השינוי מין זה הורמונים, בגדים חדשים, תספורת חדשה...
ואת גם לא חייבת לעשות את זה
אין דרך אחת נכונה להיות טרנס, פשוט תעשי מה שנראה לך נכון מתי שזה נראה לך נכון
אם את צריכה תמיכה אני פה
היי, אין בושה בלהיות טרנסית,ככה נולדת והדרך הכי טובה בלהתמודד עם זה ,זה לקבל את עצמך כמו שאת, אם תרצי אני תמיד פה כדיי לעזור,להקשיב ולתמוך:)
באותו הנושא: