13 תשובות
לדעתי כן
ממש לא פדיחות, אני מדברת עם אמא שלי על כל חתיך שאנחנו רואות><
הכי לא
חח אני עשיתי את זה פעם היא פשוט לא ענתה לי
שואל השאלה:
חחח אני מתביישת אבל אני מתה לשאול אותה את זה
אנונימית
אני הייתי מתפדחת
אבל זה תכלס ממש תלוי בקשר ביניכן..
אנונימית
שואל השאלה:
טוב שאלתי היא אמרה נחמד חחח
(איזה נחמד בראש שלה הוא היה חתיך הורסס)
אנונימית
לא אני עושה את זה מלא
לא אני מראה לאמא שלי כל יום תמונה של שחקן שאני אוהבת
חחח לא
אני תמיד עושה לאמא שלי כזה "קלטי איזה חתיך"
וההיא זורמת איתי
קיצר לא,לפחות לי
לא... אני עושה את זה כל ערב ותמיד מקבלת תשובה שלילית
למה זה סבבה