התחברות הרשמה

מה יותר טעים עד חצות או רבע לשבע?

אני אוהב יותר עד חצות
26 באפריל 2019, 18:53
שוקולדאוכל    
3 תשובות
רבע לשבע
א
ארתור טימותי ריד בשבילכם
עד חצות
I
ITS__OR
עד חצות
.Your baby girl
באותו הנושא:
למה לחטיפים רבע לשבע ועד חצות קוראים ככה?
רבע לשבע זה רבע לשבע בבוקר או רבע לשבע בערב?
אתם אוהבים רבע לשבע? אם כן איזה סוג הכי טעים
מה קורה לי אם אכלתי רבע לשבע בשעה כלשהי שהיא לא רבע לשבע?
רבע לשבע זה 18:45 נכון?
למה לחטיפים רבע לשבע ועד חצות קוראים ככה?
מה הקטע שעושים עוגיות עם שם של שעה כמו 'רבע לשבע' 'עד חצות' ??
עד חצות או רבע לשבע?
מתי יש יותר עומס בסטיפס בבוקר בצהריים בערב או אחרי חצות?
אכלתי לארוחת בוקר שקית שוקו ורבע לשבע אחד זה יותר מדי?
מה יותר משמין? עד חצות חום או תפוצ'יפס?