7 תשובות
היא בת 12 איפה התמימות?
לדבר איתה על זה.. להסביר לה את ההרגשה שלך
דעתי היא שעשית בשכל
מה הולך עם הדור הזה
ממש לא בסדר מצדה. תנסה לצמצם אינטראקציה איתה ולדבר עם חברים טובים. שום דבר ממה שקרה לא אשמתך.
הילדה מקולקלת.
טוב שנפרדת ממנה.
גיל 12 אלוהים ישמור.
מצטערת שעברת את זה. בטח לא נעים..
טוב שנפרדת ממנה.
גיל 12 אלוהים ישמור.
מצטערת שעברת את זה. בטח לא נעים..
פשוט תשמור על נתק ואל תספר על זה לאחרים כמובן שלא תביך גם אותה