4 תשובות
ממש מסכימה ומבינה אותך ומזדהה.. אני שונאת ימי הולדת
אנונימית
שואל השאלה:
מה ככה?
ולגביי לחפש חברים, אין ניסיתי פשוט ניסיתי אני פשוט לא מצליחה למצוא את הבנות האלה שיהיו שם בשבילי, שאני אהיה חשובה להן, שהאושר שלי זה האושר שלהן.
אנונימית
לחפס חברים?
למצוא תחומי עניין חדשים
ולהעמיק קשרים
דברי איתי למה זה ככה?