4 תשובות
לפעמים זה נשאר לקצת אחרי וכותב 1d
גם שלי זה בטח עידכון
(שלי כבר יומיים לא נמחק)
(שלי כבר יומיים לא נמחק)
מוזר...הוא אמור להימחק
לפעמים לוקח לזה 25 שעות
באותו הנושא: