6 תשובות
אותי זה היה דוחה.. למרות שההיתי מעדיף שתגידי את האמת... בהצלחה
עדיף להגיד לו רק את האמת (-:
אותי לא, לההפך זה שאת אומרת את האמת זה טוב מאוד
לא יודע אותי מצד אחד כן כי זה מראה עליך דברים לא הכי אוהב תבנות שהולכות למועדונים..
תמיד טוב להגיד את האמת

יום טוב:)