18 תשובות
אני סיימתי.
אני אחת מהם
לא קיבלתי לכן לא עשיתי לכן לא הפסדתי כלום.
(:
ErO
וואי לא עשיתי
לא התחלתי אפילו
חח תודה לאל שסיימתי בית ספר איך הייתי שונאת את הקטע הזה בחופשים
היו לי 4 עבודות
אחת מהן עשיתי ביום הראשון של החופש
ואז טסתי לחול אז לא יכלתי לעשות:(
חזרתי לפני 3 ימים
עכשיו נשארו 2 עבודות גדולות:(
חחח אני
אני סיימתי בתחילת החופש בבקשה תנו לי מינוסים
לא סיימתי עוד ונשאר לי שישה דפים אוף
מסכנים אלה שעדיין מקבלים שיעורים.
חחח אני מהמסכנים
לא התחלתי כלום
אני מאלה שטוחנים על זה בתחילת החופש ואחרי זה פאנאני כל שאר החופש
כיאלו מה אני יודעת לעשות אני עושה מה שלא אני מחרבשת
מחשביים המורה לא לימדה אצלי יותר מחצי חוברת הזאותי אז אפחד אצלי בכיתה לא עושה כי לא יודעים איך לעשות אותה.
^
אני לא עושה את הכל ומה שאני עושה אני יחרבש כי לא הגיוני שהמורים אשכרה יבדקו ל37 ילדים דף דף
לא התחלתי לעשות כלום
יש לי 5 עובודת
1.מתמטיקה 25 דפים.
2.אנגלית 3 טקסים כל טקסט 2 עמודים עם שאלות עליו וקטע כתיבה גם.
3.מחשבים 36 דפים עם תרגילים.
4.היסטוריה 22 דפים.
5.פיזיקה 18 דפים.