19 תשובות
קצת מעפן, לא?
אם היא חובבת חלוה היא תשמח...
נראה לי...
נראה לי...
שואל השאלה:
אבל טעים, לא?
אבל טעים, לא?
אנונימי
חחח מה זה?!
חלוה ליום הולדת?
חלוה ליום הולדת?
שואל השאלה:
היא תפרד ממני בגלל זה?
היא תפרד ממני בגלל זה?
אנונימי
אני לא רוצה חלוה שחפ!
שואל השאלה:
עגאם אל תפרדי ממני;-;
עגאם אל תפרדי ממני;-;
אנונימי
תקנה לה הרבה בלונים, בגדים ואזיה שרשרת/צמיד יפה והיא שלך.
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימי
אני לא יפרד ממך רק אל תקני לי חלוה
שואל השאלה:
מי את אנונימית?
מי את אנונימית?
אנונימי
אני בכלל אלרגית לחלוה, תקני לי שוקולד
שואל השאלה:
יופי-,-❤
יופי-,-❤
אנונימי
נכונ
שואל השאלה:
טוב
אני אקנה לך שוקולד מריר
טוב
אני אקנה לך שוקולד מריר
אנונימי
למה מריר? אני אלרגית גם לזה
תשקיע קצת זה נראה זול
אנונימית
אתה יכול לקנות לה את זה אבל אני חושבת שהיא תעלב אולי כדאי שתקנה לה את זה בצד ושהמתנה העיקרית תיהיה צמיד או שרשרת עגילים או בושם וזה לדעתי היא יותר תעריך את זה
בהצלחה❤
בהצלחה❤
זה נראה כאילו אתה רוצה שהיא תיפרד ממך חחח אם כן אז תקנה לה
אנונימית
באותו הנושא: