7 תשובות
3x
את בת 16 ולא יודעת?
ממליצה לך להתחיל להקשיב בשיעורים...
(סליחה על ההתנשאות)
ממליצה לך להתחיל להקשיב בשיעורים...
(סליחה על ההתנשאות)
אנונימית
3x
ומי שמעליי, אף אחד לא ביקש את דעתך. נראה אותך אומרת את זה לא מאנונימי.
זה לא עניינך בכלל.
ומי שמעליי, אף אחד לא ביקש את דעתך. נראה אותך אומרת את זה לא מאנונימי.
זה לא עניינך בכלל.
שואל השאלה:
כן אני בת 16 ב3 יחל מבר
לא מקשיבה בשיעורים כי מתמטיקה זה לא פאקינג מעניין אותי עברתי מספיק כדי לדעת שאני גרועה בזה. יום טוב
כן אני בת 16 ב3 יחל מבר
לא מקשיבה בשיעורים כי מתמטיקה זה לא פאקינג מעניין אותי עברתי מספיק כדי לדעת שאני גרועה בזה. יום טוב
וואי אנונימית מה זה עניינך מה היא יודעת ומה לא מי ישמע את איזה גאונה בוא נשמע כמה יחידות את ואיזה כיתה ואז דברי על אחרים
(3-) * (x-)
באופן כללי כפל הוא חיבור של איבר מסוים מספר פעמים עם עצמו, למשל
2 כפול 3 זה 2 + 2 + 2 כלומר 6
זה נשמע הגיוני כאשר מדובר במספרים חיוביים אך כאשר מדובר במספרים שליליים זה לא ממש הגיוני ולכן הגדירו למשל מה זה 2 כפול 3-, כי קשה לחשוב על כך שמחברים את 2 עם עצמו מינוס שלוש פעמים...
ולכן הגדירו:
2 כפול 3- זה האיבר הנגדי למספר 2 + 2 + 2
כלומר האיבר הנגדי למספר 6, כלומר 6-
אך מה קורה אם שני המספרים שליליים,
2- כפול 3-
ראשית נבדוק מה זה
2- כפול 3, כמו שהגדרנו נחבר את המספר 2- עם עצמו 3 פעמים, כלומר
(2-) + (2-) + (2-)
כלומר 6-
ולכן 2- כפול 3- זה האיבר הנגדי לביטוי
(2-) + (2-) + (2-)
כלומר האיבר הנגדי למספר 6- ולכן 6.
כאשר מדובר בנעלמים זה כמעט אותו דבר, תשימי לב ש- 3- כפול x- ו- x- כפול 3- זה אותו דבר ולכן מטעמי נוחות נסתכל על המכפלה
x- כפול 3-
כלומר נחבר את x- עם עצמו 3 פעמים ונקבל
(x) + (-x) + (-x-)
כלומר 3x-
אך אנחנו מחפשים את האיבר הנגדי לאיבר הזה (בגלל המינוס שלפני השלוש)
כלומר 3x
וזאת התשובה.
באופן כללי לכל דבר במתמטיקה יש הגדרה ויש סיבה שהגדירו זאת כך, אם תרצי אשמח לשלוח לך סרטונים של רוב הנושאים שנלמדים בבתי הספר רק עם הסברים מלאים על ההגדרות והמושגים הבסיסיים במתמטיקה.
מקווה שזה מובן, בהצלחה !
באופן כללי כפל הוא חיבור של איבר מסוים מספר פעמים עם עצמו, למשל
2 כפול 3 זה 2 + 2 + 2 כלומר 6
זה נשמע הגיוני כאשר מדובר במספרים חיוביים אך כאשר מדובר במספרים שליליים זה לא ממש הגיוני ולכן הגדירו למשל מה זה 2 כפול 3-, כי קשה לחשוב על כך שמחברים את 2 עם עצמו מינוס שלוש פעמים...
ולכן הגדירו:
2 כפול 3- זה האיבר הנגדי למספר 2 + 2 + 2
כלומר האיבר הנגדי למספר 6, כלומר 6-
אך מה קורה אם שני המספרים שליליים,
2- כפול 3-
ראשית נבדוק מה זה
2- כפול 3, כמו שהגדרנו נחבר את המספר 2- עם עצמו 3 פעמים, כלומר
(2-) + (2-) + (2-)
כלומר 6-
ולכן 2- כפול 3- זה האיבר הנגדי לביטוי
(2-) + (2-) + (2-)
כלומר האיבר הנגדי למספר 6- ולכן 6.
כאשר מדובר בנעלמים זה כמעט אותו דבר, תשימי לב ש- 3- כפול x- ו- x- כפול 3- זה אותו דבר ולכן מטעמי נוחות נסתכל על המכפלה
x- כפול 3-
כלומר נחבר את x- עם עצמו 3 פעמים ונקבל
(x) + (-x) + (-x-)
כלומר 3x-
אך אנחנו מחפשים את האיבר הנגדי לאיבר הזה (בגלל המינוס שלפני השלוש)
כלומר 3x
וזאת התשובה.
באופן כללי לכל דבר במתמטיקה יש הגדרה ויש סיבה שהגדירו זאת כך, אם תרצי אשמח לשלוח לך סרטונים של רוב הנושאים שנלמדים בבתי הספר רק עם הסברים מלאים על ההגדרות והמושגים הבסיסיים במתמטיקה.
מקווה שזה מובן, בהצלחה !
לא רציתי לכתוב את זה מההתחלה אבל ראיתי שמשהו עשה לי מינוס שזה כנראה האנונימית אז אני יכתוב אני בכיתה ט ועושה עוד פחות מחודש (ב20/05) בגרות במתמטיקה 5 יחידות את החלק של יא (806) ושנה הבאה אני יעשה בחורף את 807 אז אנונימית גם אני יכולה לבוא ולהגיד לך שבכיתה ט לא ידעת דברים שאני יודעת ואני לא עושה את זה אז גם לך אין זכות לרדת על אחרים כל אחד טוב במשהו אחר אבל זה לא נותן לאף אחד את הזכות לרדת על אנשים שפחות טובים ממנו
באותו הנושא: