13 תשובות
לי יש טראמות שאני רואה את השכנה בלי להעליב 140 קילו מתופפת על דרבוקה וצועקת "קולולו".
לא. למה יש לך טראומה מהסבתא?
שואל השאלה:
משום מה אני לא יכולה להתקרב למימונות
משום מה אני לא יכולה להתקרב למימונות
שואל השאלה:
^בוא נגיד שהיו לי נטיות לרזון
^בוא נגיד שהיו לי נטיות לרזון
יש לכם טראומות משמחת חיים
(ספציפי מידי)
חחח יואו ככ
לא אשקר שאני לא מתחברת לתרבות המרוקאית. ככה אני, בן אדם קר ומשעמם
היא מחזקת את מה שאמרתי - אתם אלרגים לשמחת חיים כנראה.
יש לי שמחת חיים, אבל אני לא מבטאת אותה שכל העולם יראה
מה זה קשור? שמחה זה דבר מדבק כמו צחוק, אם לראות אנשים שמחים עושה לך רע סימן שמשהו דפוק. לפני שניה אמרת שאת בן אדם קר, ומשעמם.. ואל תגידי לי שהיית צינית.
זה היה בציניות -.-
כן אני שמחה וצוחקת עם חברים שלי ואני ממש לא מרוקאים, יש לי שמחת חיים אני פשוט לא מראה את זה באופן קיצוני כמוהם
כן אני שמחה וצוחקת עם חברים שלי ואני ממש לא מרוקאים, יש לי שמחת חיים אני פשוט לא מראה את זה באופן קיצוני כמוהם
מחזקת את הכנסייה היהודית^
לא חייב להיות מרוקאי ולעשות קולות וכל הדברים האלה בשביל לבטא שמחת חיים. יש מליון דרכים לבטא שמחת חיים וזה לא חייב להיות ככה. יש דברים שנראים אפילו הרבה יותר שמחים מזה.
לא חייב להיות מרוקאי ולעשות קולות וכל הדברים האלה בשביל לבטא שמחת חיים. יש מליון דרכים לבטא שמחת חיים וזה לא חייב להיות ככה. יש דברים שנראים אפילו הרבה יותר שמחים מזה.
באותו הנושא: