7 תשובות
אצלנו היו נותנים עבודות באופק ביסודי, הן היו ממש מעצבנות xd
שואל השאלה:
רק שתיהיו מעודכנים אצלנו זה חובה וצריך לעשות 10 מתוך 15 בית ספר קקי
רק שתיהיו מעודכנים אצלנו זה חובה וצריך לעשות 10 מתוך 15 בית ספר קקי
לנו בעת הדעת
כסאמא שלהם בני שרמוטות אוכלים בתחת זה לא יפה
נע גם אצלנו אבל לא באופקבמתמטיקה משולבת :(((((((
כן
ואני בכלל בצבא
ואני בכלל בצבא
אנונימית
אצלנו נתנו 3 לחופש חח.
באותו הנושא: