3 תשובות
10+ הכי טוב
אבל כמה שהיה לי הייתי נותן
אבל כמה שהיה לי הייתי נותן
אני תמיד נותנת 10 כשיש
חושבת שזה הכי סביר
חושבת שזה הכי סביר
אני משתדל לא לתת לקבצנים כסף..אין לכם מושג איזו תעשיה ענקית הם.
הם עושים כמויות של כסף ומשחקים את עצמם מסכנים.
כמובן שלא כל הקבצנים ככה.
אני מעדיף לתרום לגמ''ח או לרב שאני סומך עליו שיחלק לכל מי שצריך.
הם עושים כמויות של כסף ומשחקים את עצמם מסכנים.
כמובן שלא כל הקבצנים ככה.
אני מעדיף לתרום לגמ''ח או לרב שאני סומך עליו שיחלק לכל מי שצריך.
אנונימי
באותו הנושא: