6 תשובות
שנות התשעים
ויקינגים
בשנות השבעים או שמונים
לדעתי פעם היה פה הרבה יותר טוב מעכשיו
פשוט לחזור לתקופה שהייתי ילדה
כמו עכשיו
חושב שקצת נולדתי בדור הלא נכון אני נורא מיושן, אבל מצד שני בשנים של פעם להיות להטב היה יכול לגרום לי למות [חוקית] אז.. מעדיף עכשו