17 תשובות
לא
ואו
אשכרה!!
כיף חייםם
45
אוף אני ממש עצובה אני עוברת לתיכון..
אנונימית
איזה כיף עברה לי שנה בצהל...
אנונימי
ווהו אנונימי
אנונימית
baby girl^
רק כיתה ז וואו תכלס כמעט כמוני כי אני אסיים כיתה ח'
רק כיתה ז וואו תכלס כמעט כמוני כי אני אסיים כיתה ח'
היא עברה את כיתה ז בשלום? סחתיין אני כמעט לא
אנונימית
ישש אני לא יכולה לחכות
לא רק אתה אני אפילו סופרת יומים נישאר לי עוד 81 ימים כולל היום
עוד 40 יום בלי שבתות וחגים
פחות
אנונימית
עוד 7 שבועות
baby giri כיתה ח לא כל כל קשה רק קצת המיצבים אבל זה לא נורא בכלל.
עוד 52 ימים אבל זה עובר לאט אוף
באותו הנושא: