13 תשובות
את יכולה לשים עדשות ראייה במקום :)
לשים עדשות
רק אל תזלזלי בזה ולא תשימי כלום כי זה יחמיר ויתדרדר
רק אל תזלזלי בזה ולא תשימי כלום כי זה יחמיר ויתדרדר
משקפיים זה דווקא יפה ואת בסוף תתרגלי, עדיף לך לשים מאשר לתת לעיניים להתאמץ והראייה שלך תהפוך לגרועה יותר
אבל אם לא באלך עד כדי כך את גם יכולה לשים עדשות ראייה
אבל אם לא באלך עד כדי כך את גם יכולה לשים עדשות ראייה
שואל השאלה:
ההורים שלי די נגד עדשות
ההורים שלי די נגד עדשות
אנונימית
אהה הגזמת... תלוי איזה משקפים, תקני משקפים בסטייל בטוח יראה עלייך יפה
לא לשים עדשות, זה מדקק את הקרנית ויותר מאוחר לא תוכלי לעשות לייזר לשיפור ראייה.
תשתמשי במשקפיים רק מתי שאת חייבת (בכיתה או מול הטלוויזיה)
גם אני חשבתי ככה ובקושי שמתי אותם אבל התרגלתי ועכשיו אני לא רוצה להוריד אותן, אם זה בגלל שיש מכוערות תקני עם מסגרת יפה, אם תרצי אני יכולה לשלוח לך תמונות של מסגרות, רק תשלחי הודעה אם את רוצה שאשלח תגידי מה הסגנון שלך וזהו :)
שואל השאלה:
מדדתי מלא מסגרות ושום דבר לא יפה
מדדתי מלא מסגרות ושום דבר לא יפה
אנונימית
לכי עם חברה לבחור
גם בפעם הראשונה שקניתי משקפיים שום דבר לא היה יפה עליי בעיניי
גם בפעם הראשונה שקניתי משקפיים שום דבר לא היה יפה עליי בעיניי
לכי לקרולינה
אין מה לעשות תנסי למדוד אולי משהו ימצא חן בעינייך???
אפשר לעבוש על שיפור הראייה על ידי עבודה על הרגלים בריאים ושילוב תרגילי עיניים. כדאי שיהיו לך משקפיים ולהרכיב אותם רק כשאת צריכה.
אשמח לעזור לך.
אשמח לעזור לך.