8 תשובות
שואל השאלה:
גם זה עוזר
גם זה עוזר
וואו גם אני שונאת פמניסטיות.
תלוי איזה, אני בעיקרון פמיניסט.
אחי מה אתה מתייחס כל הפמניסטיות פתאטיות וכל הזמן מתקרבנות כאילו מה עשו להם ויוצאות מנקודת הנחה שחסר להם משהו ומגיע להן הכל.
כל אישה היא משהו אחר. אתם פשוט מתעבים נשים שאומרות את האמת בפרצוף ולא מסתירות.
בתכלס, רוב הנשים הן פמיניסטיות עד לרמה מסויימת. הן לא היו מסכימות לוותר על זכויות.
וגברים מאז ומעולם שונאים נשים, בגלל הצורך האבולוציוני שלכם להתרבות איתן (כל פעם כשאישה מדברת על זכויות, אתן מרגישות שמונעים מכם משהו ושיש לכם פחות סיכוי לסקס).
לא במ-רה כל האנטי-פמיניסטים והאנטי-פמיניסטיות נראים כמו הצרות שלי. ותכלס, רוב הצרות שלי קשורות לכך שאתם קיימים. רשעים ארורים.
בתכלס, רוב הנשים הן פמיניסטיות עד לרמה מסויימת. הן לא היו מסכימות לוותר על זכויות.
וגברים מאז ומעולם שונאים נשים, בגלל הצורך האבולוציוני שלכם להתרבות איתן (כל פעם כשאישה מדברת על זכויות, אתן מרגישות שמונעים מכם משהו ושיש לכם פחות סיכוי לסקס).
לא במ-רה כל האנטי-פמיניסטים והאנטי-פמיניסטיות נראים כמו הצרות שלי. ותכלס, רוב הצרות שלי קשורות לכך שאתם קיימים. רשעים ארורים.
אנונימית
לשנוא פמיניסטיות זה לשנוא נשים. אין הבדל!!! לא יעזור לכם. אתם פשוט מתעבים נשים באשר הן. הרי כל אחת היא פמיניסטית, רק שלא מתאפשר לה לשנות הרבה. האוב לא יכולות לשנות דבר.
משמעות המילה "פמיניזם" היא "נשיזם". קרי, קודם כל ולפי הכל, התנגדות לחולות הרעות בחברה ולשואת נשים (מיזוגניה, פדופיליה וכו').
רק שאף אחד לא מושלם ואף אחת לא מושלמת. וכל פמיניסטית מדי פעם עושה דברים לא פמיניסטים.
אנטי-פמיניסטיות הן מפלצו. אדם. ומכוערות רצח.
אנטי פמיניסטים נראים בדיוק כפי שהם היו רוצים שאני אראה. הם שמנים, שעירים, מסריחין.
ואני חלקה, יפה וכו'.
משמעות המילה "פמיניזם" היא "נשיזם". קרי, קודם כל ולפי הכל, התנגדות לחולות הרעות בחברה ולשואת נשים (מיזוגניה, פדופיליה וכו').
רק שאף אחד לא מושלם ואף אחת לא מושלמת. וכל פמיניסטית מדי פעם עושה דברים לא פמיניסטים.
אנטי-פמיניסטיות הן מפלצו. אדם. ומכוערות רצח.
אנטי פמיניסטים נראים בדיוק כפי שהם היו רוצים שאני אראה. הם שמנים, שעירים, מסריחין.
ואני חלקה, יפה וכו'.
אנונימית
אגב, מה היית קודם לפני ש"שנאת פמיניסטיות"?
זה למה אי אפשר לסמוך על גבר פמיניסט. מספיק שאישה אחת פוגעת בו או שרואה איזה סרטון שקרי, וכבר הוא הופך לאנטי-פמיניסט.
במקום לשנוא פדופילים ואת כל נזקי המין הגברי, פשוט תהפוך יוצרות ותפנה את השנאה לנשים. הכי קל!
לא מזיז לך שבני מינך רוצחים נשים כל יום, נפשית ופיזית.
זה למה אי אפשר לסמוך על גבר פמיניסט. מספיק שאישה אחת פוגעת בו או שרואה איזה סרטון שקרי, וכבר הוא הופך לאנטי-פמיניסט.
במקום לשנוא פדופילים ואת כל נזקי המין הגברי, פשוט תהפוך יוצרות ותפנה את השנאה לנשים. הכי קל!
לא מזיז לך שבני מינך רוצחים נשים כל יום, נפשית ופיזית.
אנונימית
לא יעזור למי ששונא פמיניסטיות.
מצדי שהפמיניסטיות המפגרות שלכם ילכו לעזאזל, אם הן באמת מעצבנות.
עדיין גברים אחראיים ל99% מהפשעים והמעשים המחרידים ביותר בעולם. מאז ומעולם.
ולא משנה כמה נשים רפובליקניות יתחנפו לגברים, עדיין גברים מתעבים אותן בטירוף ורוצים לאנוס אותן ואת הבנות שלהן. ולהרוס את החיים שלהן.
מצדי שהפמיניסטיות המפגרות שלכם ילכו לעזאזל, אם הן באמת מעצבנות.
עדיין גברים אחראיים ל99% מהפשעים והמעשים המחרידים ביותר בעולם. מאז ומעולם.
ולא משנה כמה נשים רפובליקניות יתחנפו לגברים, עדיין גברים מתעבים אותן בטירוף ורוצים לאנוס אותן ואת הבנות שלהן. ולהרוס את החיים שלהן.
אנונימית
באותו הנושא: