4 תשובות
יש לי סיכומים לשלוח לך
מדגישים את מה שביקשו לסכם עליו
ובסוף מעתיקים את הכל עם מילות קישור
אסור לך לחזור על עצמך ואסור להכניס לסיכום דעה וזהו בערך
ובסוף מעתיקים את הכל עם מילות קישור
אסור לך לחזור על עצמך ואסור להכניס לסיכום דעה וזהו בערך
א . קראי ברפרוף את המקורות / הטקסטים הנתונים , תסמני את המקומות הקשורים לנושא שלל . ב . תשווי בין המקורות . תבחרי את המקור המרכזי - המקור המקיף יותר , אשר לתוכו תיצקי את המקור המשני . תכננתי מה תיקחו מהמקור המשני . תסמני את התתנושאים במקורות השונים , למשל : המצב הכלכלי / השינויים שהתחוללו / הגורמים לשינויים . ג . תחליטי לאן תצרפו את המקור המשני במקור המרכזי . לבסוף , תחברי היטב בין שני המקורות .
מקווה שזה עוזר אני בפרטי אם את עדיין צריכה עזרה
מקווה שזה עוזר אני בפרטי אם את עדיין צריכה עזרה
אחרי קריאת המאמרים את מקבלת משימת כתיבה.
בפתיח הכתיבה הממזגת חייב לכתוב את הרכיבים שנמצאים במשימה+משפט מכליל (לדוג': בעיה, השפעות, השלכות, היבטים חיוביים ושליליים..)
מיד אחרי הפתיח מזכירים שמות משפחה+שנת פרסום המאמרים בסוגריים (לדוג': דוד (2014) טוען ש..)
ואז כותבים גורם מאחד - מידע משותף לכותבים
וגורם מייחד - לאחר שמציגים בהכללה את הגורם המאחד, נעבור למה שכל כותב טוען בנפרד, מייחד לכל כותב.
בהמשך עוברים לחלק הבא מבחינת המטלה (משפט מעבר)
לדוג': יש השפעות שונות לx... דוד (2014) טוען ש..
אין פסקת סיום, אסור להכניס את המילים: לסיום, לסיכום
בפתיח הכתיבה הממזגת חייב לכתוב את הרכיבים שנמצאים במשימה+משפט מכליל (לדוג': בעיה, השפעות, השלכות, היבטים חיוביים ושליליים..)
מיד אחרי הפתיח מזכירים שמות משפחה+שנת פרסום המאמרים בסוגריים (לדוג': דוד (2014) טוען ש..)
ואז כותבים גורם מאחד - מידע משותף לכותבים
וגורם מייחד - לאחר שמציגים בהכללה את הגורם המאחד, נעבור למה שכל כותב טוען בנפרד, מייחד לכל כותב.
בהמשך עוברים לחלק הבא מבחינת המטלה (משפט מעבר)
לדוג': יש השפעות שונות לx... דוד (2014) טוען ש..
אין פסקת סיום, אסור להכניס את המילים: לסיום, לסיכום
באותו הנושא: