6 תשובות
אהבתי את זה לבת
לא הייתי קוראת ככה לאחד הילדים שלי כי אין לי קשר או חיבור לשם
אבל חוץ מזה שם יפה
זה שם של בת לא?
שם יפה אבל לא חושבת שהייתי קוראת ככה לילדה שלי
מושששששש
ולבן
שם מהמם
וואלה שם לסבבה
לבת
ולא
שם לבת ולא..
אנונימית